BiHPolitika

Bh. konzorcij podsjetio Novalića: U nezakonitoj uniformi policija štiti zakon

“Iako je apsurdno, u nezakonitoj uniformi policajci Kantona Sarajevo već šest godina štite zakon i red”, upozoravaju iz Bh. konzorcija proizvođača policijske i vojne opreme. Dodaju da je odluka o opremanju sarajevskih policajaca donijeta u suprotnosti s Ustavom FBiH.Premijera Federacije BiH Fadila Novalića podsjećaju da Poglavlje III, Član 4. Ustava FBiH jasno predviđa jedinstvene uniforme policije na teritoriji cijele FBiH, sa kantonalnim oznakama.

“Situacija je takva da sarajevski policajci imaju u potpunosti različite uniforme od kolega u drugim kantonima, čime se krši Ustav Federacije. Pozivamo premijera Novalića da za sporni Pravilnik iz 2013. godine zatraži mišljenje Ustavnog suda FBiH. Ne bi bilo prvi put da krovna entitetska sudska instanca problematizuje odluke vlasti u Kantonu Sarajevo”, dodaju iz Bh. konzorcija.

Kako navode u saopštenju, Vlada FBiH donijela je Uredbu kojom se uređuju izgled, dijelovi i boja jedinstvene policijske uniforme svih policijskih snaga FBiH, a o takvu odluku oglušio se KS.

“Prvi čovjek Vlade, uvaženi premijer Novalić, uz svoje ovlasti mogao bi preispitati skandaloznu odluku kantonalnih vlasti, čime bi od nezakonitosti zaštitio policiju, ali i građane. Takođe, svojim potezom premijer bi ustavno zaštitio i domaće proizvođače, kojima je pomenuti Pravilnik onemogućio da učestvuju u javnim nabavkama uniformi i druge opreme u KS, jer je napravljen na takav način da favorizira samo jednu vrstu uniformi koje se uvoze u BiH”, pojašnjavaju iz Bh. konzorcija.

U proteklom periodu bh. kompanije koje se bave proizvodnjom policijske i vojne opreme pretrpjele su ogromne štete zbog nezakonitog djelovanja u pojedinim institucijama. Stoga iz Bh. konzorcija najavljuju i pokretanje aktivnosti o podnošenju tužbi zbog kršenja Ustava i zakona od Ministarstva unutrašnjih poslova Kantona Sarajevo.

Klix